sábado, 26 de diciembre de 2015

Qui som? Que fem?

Hola !!!
L’altre dia la Laia ( Mentora) i jo varem anar al barri st.Joan a buscar a les nenes a l’escola i anar a dinar al Mc Donalds.
Bé doncs, ara us parlaré un xic més de nosaltres:Vaig decidir que seria una molt bona idea anar al Mc Donalds a dinar, ja que encara ens estem coneixent i la família de la Carmen estaria molt més tranquil·la sabent  on som exactament. La veritat és que un cop vaig anar a buscar a la Carmen a l’escola , els pares estaven allà esperant i vaig poder parlar amb ells i compartir sensacions. Varen ser súper agradables!!!
Un cop la Carmen i jo ja estavem al Mc Donalds varem aprofitar per parlar sobre un munt de coses: la família, les festes, desitjos, animals, gustos, roba, cabell,...
La Carmen és una nena molt extrovertida, intel·ligent i divertida. Vam estar parlant sobre els seus interessos, i tot i que encara no sap del tot a què vol dedicar-se en un futur sí que té clar que vol estudiar i això que tant sols té 10 anys.
Bé doncs poc més us puc explicar ( ja que són moltes coses i molt variades) ,… a NOOOO! Com que sé que li agraden molt els animals estic pensant fer-li una sorpresa i anar al Parc de Papallones!
Pròximament us explico.





El menjar ens uneix a tots! =) 

No hay comentarios:

Publicar un comentario